خدمات ما
خدماتی برای پیشرفت شما
دوره های ویژه بازار کار
تخصص های پولساز را زودتر یاد بگیر!
- همه دسته ها
پادکست امپراطور
پادکست های ما را از دست ندهید
آخرین مقالات
افزایش دانش شما با ما
روابط عمومی دیجیتال چیست و چگونه می توانیم راهبرد موثری را توسعه دهیم؟ (بخش 2)
ادامه مقاله ... نکات برتر برای بهرهمندی از رسانههای اجتماعی در روابط عمومی به یاد...
روابط عمومی دیجیتال چیست و چگونه می توانیم راهبرد موثری را توسعه دهیم؟ (بخش 1)
روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) راهبردی است که با بهرهگیری از از کانالهای برخط (آنلاین)، آگاهی...
چگونه از هوش مصنوعی در روزنامه نگاری استفاده کنیم؟ (بخش دوم)
ادامه مقاله.... مشارکت مخاطب درحالی که نشریات برای جلب توجه رقابت می کنند، خلاصه های...
چگونه از هوش مصنوعی در روزنامه نگاری استفاده کنیم؟ (بخش نخست)
تردیدی وجود ندارد که برخی از مدیران صنعت رسانه های خبری، هوش مصنوعی (AI) را...
اصول خبرنگاری
در سال 1997، سازمانی در ایالات متحده که در آن زمان توسط کمیته پروژه تعالی...
پادکست چیست؟
پادکست چیست؟ به زبان ساده، پادکست یک برنامه صوتی است، درست مانند یک برنامه رادیو،...
ترفندهای افزایش ویو (بازدید) پروفایل اینستاگرام (چگونه بازدید از پروفایل اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟)
رشد تصاعدی اینستاگرام از زمان پیدایش آن، چشمانداز بازاریابی دیجیتال را تغییر داده است. ظرفیت...
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ (بخش دو)
• مدیریت رسانههای اجتماعی، فرآیند ایجاد و زمانبندی محتوا برای رشد و پرورش مخاطب در سکوهای رسانه اجتماعی است. مدیریت رسانههای اجتماعی پیرامون ایجاد محتوا، تقویت ارتباطات و ایجاد یک مخاطب وفادار است.
• مدیریت موثر رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال محتوای عالی است. در واقع درباره پرورش یک جامعه است. به کسب و کارها کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و آگاهی و وفاداری به برند را افزایش دهند.
• مدیریت موفق رسانه های اجتماعی به گروهی با مهارت های مختلف نیاز دارد. مهارت های مهمی که گروه شما باید داشته باشد دربرگیرنده خلاقیت، سازگاری و تفکر انتقادی است.
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ (بخش نخست)
خلاصه مدیریت رسانههای اجتماعی، فرآیند ایجاد و زمانبندی محتوا برای رشد و پرورش مخاطب در...
نظر برخی دانشجویان
نظرات دانشجویان امپراطور درباره دوره های آموزشی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد