0

اینجا آغاز موفقیت شغلی شماست!

آموزش HTML

آموزش طراحی وب

آموزش لاراول

یادگیری فریمورک لاراول

آموزش HTML

آموزش طراحی وب

آموزش لاراول

یادگیری فریمورک لاراول

برنامه نویسی

جدیدترین آموزش ها برنامه نویسی

گرافیک

جدیدترین آموزش ها گرافیک

آخرین مقالات

افزایش دانش با مطالعه

مقالات

پادکست چیست؟

پادکست چیست؟ پادکست چیست؟ به زبان ساده، پادکست یک برنامه صوتی است، درست مانند یک...
مقالات

ترفندهای افزایش ویو (بازدید) پروفایل اینستاگرام (چگونه بازدید از پروفایل اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟)

رشد تصاعدی اینستاگرام از زمان پیدایش آن، چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را تغییر داده است. ظرفیت...
مقالات

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ (بخش دو)

• مدیریت رسانه‌های اجتماعی، فرآیند ایجاد و زمان‌بندی محتوا برای رشد و پرورش مخاطب در سکو‌های رسانه‌ اجتماعی است. مدیریت رسانه‌های اجتماعی پیرامون ایجاد محتوا، تقویت ارتباطات و ایجاد یک مخاطب وفادار است.
• مدیریت موثر رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال محتوای عالی است. در واقع درباره پرورش یک جامعه است. به کسب و کارها کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و آگاهی و وفاداری به برند را افزایش دهند.
• مدیریت موفق رسانه های اجتماعی به گروهی با مهارت های مختلف نیاز دارد. مهارت های مهمی که گروه شما باید داشته باشد دربرگیرنده خلاقیت، سازگاری و تفکر انتقادی است.

مقالات

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ (بخش نخست)

خلاصه                       مدیریت رسانه‌های اجتماعی، فرآیند ایجاد و زمان‌بندی محتوا برای رشد و پرورش مخاطب در...
مقالات

مدیر (ادمین) رسانه های اجتماعی

مدیر رسانه های اجتماعی، شخصی است که مسئول ایجاد، مدیریت و انتشار محتوا برای حساب...

نظر برخی دانشجویان

نظرات دانشجویان امپراطور درباره دوره های آموزشی

مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.